+ på vågen!


Ja, det är väl egentligen inte så roligt så att det är värt ett utropstecken i slutet av meningen, men det positiva med plus på vågen är ju att det betyder två saker: 1. Jag hade sjukt trevligt igår! 2. Jag blir ännu mer motiverad att hålla mig superstrikt till LCHF enda fram till Midsommar som är mitt nästa "det är okej att fuska"-dag! Vad ska vi satsa på? 5-8 kilo tills dess? det är ju trots allt "bara" två månader till midsommarafton...

Idag kör jag en periodisk fasta igen. Jag åt senast kl 22 igår (och smuttade på ett glas vin fram till 23), så jag fastar fram till kvällsmiddagen ikväll och hoppar direkt på en till 18-timmarsfasta efter det. Jag är inte direkt en frukostmänniska (och i ärlighetens namn är jag väldigt trött på ägg, ägg och ägg även om det ÄR gott) så för mig är det inga problem att hålla fasta mellan 18.00-12.00 dagen efter.

Som jag skrev ska vi ju till släkten, så det är dags att packa ihop oss och stuva in oss i bilen - 1,5 timmars bilfärd med två trötta ungar står på schemat. Jag hoppas dom somnar och tar igen lite välbehövlig sömn i bilen...

Och i morgon kör vi igång med veckoschemat!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0