Periodisk fasta och terapi.

Visst är det konstigt att ju mer man v.e.t att man inte ska äta på massa timmar, ju mer sugen är man på.. allt?
Jag sitter och knåpar ihop LCHFmenyn för nästa vecka. Jag tänkte lägga upp den här senast fredag, och även en handlalista om det är något ni är sugna på att äta - eller om ni rent av vill ha alla måltiderna och hänga med o käka samma vecka! Jag går som sagt på ganska strikt LCHF nu i början för att kroppen ska komma in i det ordentligt, men jag är absolut inte fakir. Jag kan använda mig av lök som smaksättning, eller persilja o citron även om detta enligt LCHF inte är "okej" produkter. I viktnedgångsskedet fokuserar jag mer på att räkna fett/kolhydrater/protein, än att äta "ren" LCHF-kost.
Från och med kl 18.30 idag kör jag min första periodiska fasta! Låter inte så svårt, eller hur? Man får ju många gratis timmar av att man sover ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0