Picknick i skogen!


Idag ska vi ut o äta picknick i Pålsjö skog. Mitt i skogen ligger ett supermysigt litet café som bland annat serverar våfflor, men eftersom jag numera inte äter vanliga våfflor gjorda på vitt mjöl så tar jag helt enkelt med egna små saker till picknicken - äggmuffins, fyllda frukostbullar (där jag har använt det här receptet, men helt enkelt gjort bullar istället för rutor. På en sats blir det ca 6 bullar á 1.3 KH) och huskplättar med kardemumma. Nu ska vi bara stanna till på Hemköp och köpa lite färska blåbär och hallon (frysta blir så slabbigt :P), så är vi på G sen!

Antar att det blir lite mobilbloggning idag :P

Frukostrutor a la bullar! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0