God kväll i stugorna!

Jag har varit out and about hela eftermiddagen, med mina två små gullungar. Årets första fika utomhus (mammas altan) fixade vi idag och det var så varmt och skönt i solen! Det får mig verkligen att längta till sommaren ovh värmen ;) Kvällen spenderades hemma hos en god vän med finfin mat och mycket lek för di små.

Jag har fortfarande inte kommit så långt i min nya livsstil att jag kan stå emot och säga nej till pasta när det bjuds. Därför slank det faktiskt ner lite pasta till kvällsmat, skäms på mig. Och det värsta är att jag vet att det tar drygt en vecka innan kroppen gjort sig av med min lilla synd, men det var det värt - jag är beredd på lite snedsteg i början. Sålänge jag håller mig ifrån godis och chips så är jag nöjd!

Nej, nu ska jag peppa mig att vara stenhård ända fram till påsk - då har jag lovat mig att det är okej med lite lite Jansons Frestelse (min favvo på buffén!) och en halv potatis till sillen. Men det kräver extrem hårdhet i LCHF fram tills dess!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0