Sol i sinnet!


Dagen bjuder på stor sol och (utlovat) 26 grader! Vad passar väl bättre än nybakat bröd då?? Jag har fårr dille på pumpakärnsbrödet, och idag testar jag att utesluta rostnings-processen - och bakmässigt går det precis lika bra, smakmässigt vet jag inte än eftersom btödet befinner sig i ugnen.

Eftersom brödet bara innehåller frön, ägg, ost o lite fibrex så inbillar jag mig att det inte är många KH... Men å andra sidan var det många kh-intag som försvann iochmed att mejerierna åkte ut, så jag gissar att jag kan vara lite mer liberal med övriga saker ;)

Funderar på picnick med barnen idag, någon park kanske?

(bild från gårdagens tipspromenad på Björnås)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0