Livsfunderingar, massa varför och en (eventuell) lösning!


Ja, nu har jag ätit LCHF i flera månader och vikten står tokstill. Det började fint med ett kg/vecka i fyra veckor, sedan gick jag UPP 3 kg på en vecka. Därefter hoppade jag på fakir en vecka som resulterade i -1,5 - ettochetthalvt kilo som jag gick upp på någon dag efter att jag slutat fakir. SUCK. Fram och tillbaka har vikten hållt på, och jag har varit tålmodig, men den ger sig aldrig! Så blev jag tipsad om att beroende på vilken blodgrupp man tillhör så är det olika saker som får en att gå ner inom LCHF, och därmed även olika saker som får en att gå upp/stå still i vikt.

Jag googlade och hittade massa info om detta! Det är inte bevisat än, men alla som har testat metoden har fått resultat. Så jag ger det en chans - det kan ju inte skada!

Jag är blodgrupp 0, och vi ska undvika mejerivaror och äta mycket kött. Nedan tabell ska jag försöka följa så långt det går:


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0